Faceți căutări pe acest blog

duminică, 30 septembrie 2018

România cruciadelor

Prea Sfințiții și Înalt Prea Sfințiții Ierarhi ai Bisericii Ortodoxe Române au chibzuit, au cântărit, au măsurat, au comparat, au analizat și, în final, au decis că e cazul să înceapă o nouă Cruciadă în Grădina Românească a Maicii Domnului.

Răul trebuia neapărat identificat, etichetat, pus în borcan, așezat frumos pe raft și arătat poporului bine credincios spre luare aminte, învățătură și înfierare creștinească.

Sinodalii, în general, nu prea au de spus multe cuvinte tălpii țării, pentru că poporul credincios e obedient și nu-i treaba lui să gândească, ci să execute. Atunci când o fac, ierarhii adresează epistole credincioșilor scrise într-un limbaj de lemn bisericesc, cu multe citate din Sfinții Părinți însăilate cu perle ale gândirii proprii teologice. După ce preoții citesc aceste mesaje duhovnicești venite din raiurile episcopale, bine credincioșii rămân cu gura căscată, de atâta filosofie creștină, ore în șir, nemaiștiind dacă să meargă acasă sau la dentist, amețiți fiind de asemenea cuvântări de învățătură. Iar dacă un credincios e perseverent și prin întrebările lui duhovnicești deranjează pacea minții călugărești a episcopului, un răspuns scurt și tăios apare din barba lungă a ierarhului: „Tu să iei aminte la păcatele tale, lasă teologia pe seama celor înduhovniciți!”

Dar de ce au început iubiții noștri ierarhi, așa subit, o Cruciadă?

Nu se apropie nici Sfintele Paști și nici Nașterea Domnului, prilejuri bisericești de luptă divină cu propriile păcate!

La Cruciade și călcat în străchini, ierarhii se pricep de minune și nici nu se sinchisesc că smintesc poporul. Iar, istoria bisericească e plină de Cruciade, unele mai rușinoase decât altele.

Iată doar două exemple elocvente din istoria glorioasă a Cruciadelor Urii. E frumos să susții că toți sunt egali în fața lui Hristos, dar să ai o etnie pe care să o consideri inferioară și a cărei membri să-i folosești drept sclavi mânăstirești, nu e nici în spiritul și nici în litera Evangheliei. Și tot frumos e să susții că bărbatul și femeia sunt egali, dar să consideri bărbatul mai egal decât femeia, pentru că Eva a fost zămislită din coasta lui Adam e destul de ciudat.

Lucrurile nu s-au schimbat prea mult nici în vremurile comuniste. Cruciada Împotriva Dușmanilor Poporului, din afară sau din interior, a fost o reușită pentru că Oastea Domnului, formată fiind din prelați securiști și turnători ai fostei Securități, a dus o luptă vecină cu moartea împotriva unor semeni de-ai lor. Păi când ți-ai vândut aproapele, ce dragoste creștină mai poți să ai în tine? Când l-ai vândut pe Hristos din sufletul fiecărui om turnat la Securitate, mai poți să te numești apostol al Domnului? Mărturiile mincinoase și duplicitatea au devenit modul de viață râvnit de sinodali.

Ai spune că Revoluția a adus vreo modificare. Nicidecum, pentru că modernitatea ideologică a cuprins și mințile ierarhilor care au început Cruciada Inițierilor. Așa au ajuns să fie luminați și masonic de la Apus, și dughinist de la Răsărit. Că a sluji și lui Dumnezeu, și lui Mamona e la modă acum.

Și pentru că inițierile și-au spus cuvântul, ierarhii s-au mai apucat de un război: Cruciada Dogmatică. Momentul Sfântului Sinod din Creta (mai mult sau mai puțin tâlhăresc) când ierarhii români au semnat pentru vânzarea credinței drept măritoare creștine este încă viu în inimile credincioșilor. Apostazia a fost lăudată cu surle și trâmbițe, dar n-a putut fi justificată în vreun fel de ierarhii care lăsau să se înțeleagă că Cineva i-a presat să semneze documentele trădării.

Ehei, și dacă tot s-au apucat de modificări dogmatice însemnă că au puteri nemărginite și pot face cam tot ce le trece prin cap. Că nu e ușor să fii infailibil. Și așa ne-am trezit în plină Cruciadă Pro Simonie care s-a generalizat în sânul Bisericii prin zecile de preoți hirotoniți pe pile și bani. Și iată cum, un păcat capital, a devenit un lucru banal și râvnit de candidații la preoție. Au uitat ierarhii că traficul cu bunurile spirituale și sfinte se pedepsește cu excomunicarea și/ sau caterisirea? Probabil că da, din moment ce întrebați fiind de ce dau Harul pe bani răspund șuierând satanic: „Pe bani sau nu Harul tot se transmite!”. Se transmite el Harul dacă se transmite, dar de lucrat, lucrează unde, când și cum vrea Hristos! Iar că nu mai lucrează se vede după roadele (faptele) preoților și credincioșilor care își aleg și votează conducători: criminali, torționari, tâlhari, corupți, manipulatori, incompetenți etc. Și uite așa, tot poporul e frământat și țara se duce de râpă, șmecheriei nerușinate a episcopilor Dumnezeu răspunzându-le cu aceeași măsură. Iar dacă Harul nu mai lucrează, Biserica nu mai este Vie și rămâi doar cu Catedralele Neamului Prost.

Umilii prelați, credincioși mari fiind, îi urmează îndeaproape lui Hristos și nu vor să-i piardă urma. Vor să fie ca El în toate cele. De aceea au început Cruciada Îmbogățirii: cu fraude din fondurile europene, cu evaziuni fiscale și cu opulență stridentă. Toate acestea reușesc să scoată ochii credincioșilor care de-abia își duc zilele. Cum reușesc de minune ierarhii iubitori de arginți să fie următori ai lui Hristos? Cu mare „sărăcie, modestie și perseverență”.

Și votul castității călugărești a fost dat uitării. Cruciadele Sexuale ale ierarhilor au fost acoperite de tăcerea grea și rușinoasă a membrilor Sfântului Sinod. Altele au explodat în fața ierarhilor și a poporului uimit. Așa încât, frăția ierarhicească a cedat la un moment dat când un episcop a fost înfierat și caterisit (mai mult sau mai puțin – că pedepsele sunt și nu prea înscrise administrativ-bisericesc).

Iar când un club a luat foc și câteva zeci de oameni au murit, ierarhii s-au gândit că e un prilej favorabil de a începe Cruciada Rockerilor. În loc să se roage pentru odihna sufletească a adormiților întru cele veșnice, așa cum le stă bine unor fețe bisericești, unii ierarhi au găsit de cuviință să înfiereze victimele considerându-i sataniști. Oare bisericile și seminariile teologice care au ars de-a lungul timpului, erau și ele temple ale diavolului?

Cum ar fi putut oare ierarhii, în secolul științei, să nu înceapă Cruciada Ignoranței? Prin declarațiile deplasate referitoare la tratamente medicale și utilizarea diverselor tehnologii, unii ierarhi ne-au demonstrat că obscurantismul le bântuie mințile neobișnuite cu exercițiul gândirii critice și al discernământului.

Și parcă n-ar fi fost de ajuns toate acestea, ierarhii s-au gândit să mai comită și altele în numele Domnului, dar nu în mod direct ci, prin interpuși. Că unele fapte sunt de-a dreptul rușinoase și nu-i bine să te vadă poporul murdar pe mâni. De aceea e bine să te folosești de credincioși pe care să-i binecuvântezi cu misiuni bisericești în interesul propriu. Așa se poate răspândi ura și dezbinarea în societate mai bine, fără să fii direct răspunzător de abjecțiile credincioșilor. Iar când lucrurile o iau razna de tot și nu mai pot fi controlate, Cruciada Interpușilor te poate salva, căci tu ierarh fiind poți spune că „nici usturoi n-ai mâncat și nici gura nu-ți pute”.

Și totuși, de ce au început iubiții noștri ierarhi, așa subit, o nouă Cruciadă?

Mesajele disperate venind din partea Mai Marilor Conducători Corupți ai Țării au lovit direct în inima duhovnicească a intereselor pecuniare bisericești. Ca atare, măsuri intempestive de înfierare a răului care să astupe problemele infracțional-duhovnicești ale politicienilor erau necesare.

Lucrurile își au logica lor politico-duhovnicească dacă ne amintim că, Întâiul Stătător al Bisericii Ortodoxe Române i-a conferitul Ordinul „Sfinții Martiri Brâncoveni” unui Înalt Infractor pe care l-a și lăudat în fața poporului, dar pe care l-a și hirotonit simbolic, cântându-i „Vrednic este!”. „Să nu furi!” devenind, astfel, o poruncă opțională în viziunea patriarhului.

Nu-i așa, ce nu fac membrii Sfântului Sinod când e vorba de o campanie de P.R. în favoarea Mai Marilor Conducători Corupți ai Țării? Iar finanțarea generoasă a acestei campanii se desfășoară, ca de obicei, pe banii poporului cel fraier și plătitor de taxe, și nu al poporului drept credincios și mult asistat social.

Desigur, ca să atragi atenția poporului drept măritor ai nevoie de o temă majoră pe care să o înțeleagă, cât de cât, marea masă de credincioși. După o analiză duhovnicească foarte detaliată, ierarhii au conchis, în înțelepciunea lor dar fără revărsări divine, că o Cruciadă a Familiei Tradiționale ar fi cea mai potrivită pentru a abate atenția întregii românități de la problemele reale ale țării cauzate de politicienii corupți.

Inspirați fiind, în alegerea lor, de către duhul urât mirositor al Mai Marilor Conducători Corupți ai Țării, ierarhii au decis că „întotdeauna răul vine din exterior și, niciodată, din interior”. Și, ca să fim mai preciși, răul vine din Occident, pe care, nu-i așa, „Noi nu-l putem accepta!”

Credința transmisă pe cale orală prin lozinci de felul:
„Noi suntem români, voi sunteți străini!”
„Noi suntem drept credincioși, voi sunteți păgâni!”
„Noi suntem mândri că… !”
A umplut mințile, inimile și buzele credincioșilor înflăcărați de atâta Luptă Sfântă. Această înflăcărare provine din sentimentul de superioritate al unui credincios care este deținător al Adevărului Absolut pe care nimeni nu trebuie să-l conteste. Iar dacă deține Adevărul Absolut, credinciosul mai poate admite că greșește?

Lupta Sfântă a fost des folosită în bătăliile electorale de-a lungul timpului în România. Și asta pentru că Biserica urmează Statul în deciziile politice. O tradiție păguboasă datând de pe vremea împăratului Constantin cel Mare care și-a subordonat Biserica pentru a controla supușii.

Teologia Urii, copilul nelegitim al lipsei de iubire, trebuia folosită din nou ca sabie cu două tăișuri și fără mâner împotriva noilor dușmani închipuiți care au zdruncinat dreapta credință.

După luni de dezbateri publice teologico-familiste, analizând tradiția iudeo-creștină și istoria bisericească plină de „Familii Tradiționale” incestuoase și poligame, ierarhii au concluzionat că trebuie să-și direcționeze Sfânta Ură împotriva unor minorități sexuale. Marea Cruciadă, oarbă și fără discernământ, a făcut și victime colaterale când cohortele urii au decis că NU sunt „Familii Tradiționale”: familiile fără copii, familiile monoparentale, familiile cu copii adoptați, familiile cu părinți recăsătoriți, familiile cu copii zămisliți cu ajutor medical și familiile cu părinți de confesiuni diferite.

După așa concluzii duhovnicești ieșite din iadul prostiei omenești-ierarhicești, patru întrebări apar pentru membrii Sfântului Sinod:
1. Oare ierarhii au toate oglinzile sparte sau e penurie de oglinzi printre sinodali de „nu-și văd bârna din ochi, dar văd paiul din ochiul altora”?
2. Se cade ca ierarhii să vorbească despre „Familia Tradițională” călugări fiind și, deci, necăsătoriți? Ce exemplu personal dau ei?
3. Iisus Hristos și Fecioara Maria pot fi considerați ca formând o „Familie Tradițională”?
4. Pământul este plin de sângele eroilor care și-au dat viața pentru libertatea Țării Românești. Își mai aduc aminte ierarhii de ce au apărut nume ca: Aioanei, Avasilicăi, Apetrei, Aparaschivei, Afloricăi etc.? Pentru că acei copii, rămași fără tații care s-au jertfit pentru patrie, au fost crescuți doar de mamele lor și, DA, formau „Familii Tradiționale ale Sfântului Neam Românesc”.

Iar pentru noi, talpa țării, patru întrebări apar:
1. Când marea majoritate a ierarhilor nu mai respectă Canoanele Bisericești ce-i de făcut?
2. De ce „divide et impera” reprezintă strategia de lucru așa-zis creștină a Sfântului Sinod?
3. Fiindcă dușmani imaginari sunt tot mai greu de găsit, ierarhii vor începe să se devoreze între ei?
4. În condițiile în care Biserica Ortodoxă Română a deviat de la Misiunea Sfântă pe care o are mai poate fi considerată instituție de utilitate publică, adică plătită din banii noștri?